Gona

Inte ÄN packat!

Kategori: Allmänt

Jag bodde skämmas..för vet ni vad? Bilen hämtar oss om 3½ timme för att ta oss till flygplatsen..och jag har inte ens packat!!!! Det här börjar gå till överdrift! Men ni förstår mig inte, jag har verkligen ingen energi! Vaknade runt 5 utav att jag kände någonting hårt mot min rygg..jag hade somnat över alla mina kläder och smycken..inte bra. Om mamma visste att jag inte packat ännu och istället sitter HÄR! She would kill me haha! Men jag sitter faktist inte bara här och gör ingenting, jag står och väntar i luren, dom sa 30 min och nu har det gått 10 så om 20 min kan jag äntligen boka dom 5 biljetterna  till Beyoncé =)

Vet ni vag jag längtar till just nu? När jag sitter på planet med en gó baguett, juice och är omringad av massa tjejtidningar, självklart så joinar ju också min rosa lilla Ipod mig! Dock med såååå gamla låtar att jag ibland lägger ifrån mig den! Jag tycker det är jättejobbigt att byta låtar haha orkar inte sitta där och välja ut o därför har jag fått lyssna på samma låtar sen ja köpte den(!!) Fan..får ta och fylla på den med färska låtar när jag kommer fram =) and btw får inte glömma en kudde på planet förfan, alltid så himla obekvämt på planet tycker jag..first class som economy class, jag gillar liksom lägga mig över alla tre stolar inte ta bak stolen! They should do beds in planes! Eller det får jag spara till mitt egna privata flygplan när jag blir stor ;) hehe..

Nej nu är det 10 min kvar, mamma kommer komma in när som helst so I should go och packa hehe..KISS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: