Gona

Imon far jag iväg!

Kategori: Allmänt

Imon drar jag iväg till Schweiz..Genéva. Oh va skönt det ska bli! Vi komer va framme runt 6-7 tror jag, då kommer vi antagligen köra med vår tradition - Mäci! Alltid när vi reser dit kommer vi fram vid typ samma tid och då är det alltid McDonals vi brukar dra till!

Jag har inte ens packat!! Förr var jag alltid sån som packa typ en vecka i förväg och var helt ivrig inför packningen..men nu packar jag alltid kvällen innan..som i somras, då kom vi hem typ 12 från Liseberg och jag packa mina kläder typ 2 på natten..o ja skulle resa på morgonen dagen efter och vara borta i över 2 månader..hehe ja, jag är lite konstig. Tänkte börja packa nu men jag orkar verkligen inte..önska Shabbu va här, hon gillar ju sånt!

Imon måste jag upp tidigt också, bilen kommer inte o hämtar oss förrens kl 1 men jag måste ringa och boka biljetter kl 9 imon..Så jag, Itman, Mirna, Nina, Tara & Gime intar Scandinavium den 11 maj klockan 19.00..ska bli sjukt kul och se Beyoncé..she is soooo hot! Vet inte om någon mer ska på, vi får titta md Shabbu när hon återvänder och Tasch, are you comming? Haha :D

Fan, tänkte på en sak..jag älskar när man dagen innan man reser går ut och shoppar massa nödvändiga saker inför resan..som typ deo, krämer, rakhyvlar osv..jag saknar det där! Synd att det aldrig behövs, för vi bor ju i Schweiz också så vi har allting sånt där hemma..vilket jag anser är lite tråkigt hehe..

Nu sitter alla i köket och röker vattenpipa och äter bullar..mys, jag måste gå hehe..förresten får inte glömma o ta med vattenpipan!! Oh gud, jag kommer glömma en massa känner jag! Men jag ska ta med mig jäättelite kläder, annars får det inte plats påvägen hem allting haha :(

Hörs imorgon söta ni! PUSSSS


Fick hem den här grejsen tilsammans med SOLO för några dagar sen..undra om den är bra? Den luktar inte alls bra iallafall..

Och så fick jag hem Cosmo idag också! Vilken perfekt tajming, till flyget imon you know :D

Kommentarer

  • sandra säger:

    vet du hur mycket biljetterna kostar för beyonces konsert?

    2008-12-17 | 23:54:03
  • GONA säger:

    SV Sandra: Ingen aning faktist! Men jag har hört att dom kostar typ 550, ståbiljetterna iallafall, är dock inte säker! =)

    2008-12-18 | 02:28:36
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • N A T A S C H A säger:

    HAVE FUN MY DEAR (L) kommer sakna dig !

    2008-12-18 | 19:05:04
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: