Gona

IGÅR!

Kategori: Allmänt

Jag sa ju att jag försökte ladda upp bilder igår men att min data slöa så det gick inte..ja, nu kommer dom istället..

Minns ni för ett tag sen att jag var pissed off på JC för att jag lämnat tillbaka en jacka men inte fått in pengarna? Jag var ju där och klaga haha så sötaste snubben som jobbade där bad mig välja ut två t-shirtar som jag fick ta hem, wuhu tänkte jag och valde ut två stycken i killavdelningen! Men igår när jag skulle vika alla kläder kom jag på att jag inte visat dom för er så here they are..


Jag tänkte till typ stuprör-jeans och vita tygskor till skolan på våren, nice va?

Och så upptäckte jag att jag hade på rad lagt dessa tröjor utan att riktigt tänka/fatta grejen..sen så upptäckte jag "ÅÅH, ser ut som jag bor i USA ju...typ!"..

Ja, jag dör lite för The United States =)

Och så upptäckte jag dessa..som jag glömt att jag har! Dom var egentligen en present till en vän som är helt galen i INTER, han hade även med sig en souvenir till mig från USA, men tiderna ändrades efter högstadiet och vi fick aldrig chansen att ge varan det vi hade lovat att ta med till varan..Eller jag tvinga han iofs att ta med sig något från USA, jag köpte dom här mest för att det var INTER haha..iallafall vi är ju still friends men yeye iallafall..storlek 40 passar ju inte mig direkt + så är jag inte särkilt stort fan av INTER, jag ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR Zlatan, men Inter..näe inget speciellt, gillar nog Man utd mer I think (måste vara mina bröder som smittat mig)
Iallafall, kom på att Nina gillar ju Inter, så hon kan ju få dom! Så Nina, varsågod haha =)


Nice huh?

SIST MEN INTE MINST..
En liten förvandling..
Min mammas vännina köpte den här väskan till mig för ett tag sen, ful som jag var då tyckte jag den var snygg..

Visst är den ful?

Ja, så jag var nära på och slänga den igår när jag tänkte äh whata hell jag kan ju experimentera lite, så jag klippte av lite saker här och där, tog bort handtags-grejserna (kmr inte riktigt på vad dom kallas) och satte istället i en lång axelrem..
Här är resultatet..


Voilá! En ny andvändbar axelremväska!

KISS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: