Gona

Herrklocka?

Kategori: Allmänt

Kollade min blogg-mail nu och hade fått ett mail av en kille som hade sett att jag gillar herrklockor och tipsa därför om en han säljer på blocket! It's hottttttt!!

Klicka för att se nästa bild
Den är råsnygg jag vet, klicka här om ni vill komma in på grejsen.
Jag skulle köpa den nu direkt,  men jag fyller ju år snart och då man kanske får klockan som man önskat sig av en viss Bekim..Jag vet att du läser min blogg!

Så jag får nog vänta..I'll hope it's not gone until I get back! För blire ingen klocka i födelsedagspresent så ska jag fanimej köra på denna! För jag är ju lite småkär i denna nu..Men, eftersom jag inte är en självisk varelse så delar jag med mig..Så om ni är intresserade så blocket people..Sen kan ni ju alltid ge den till mig? hahaha ;D
Tack ska du ha iallafall Johan.B!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: