Gona

Hemmaaaa!

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma..hungrig och trött! Idag fick vi gjort vår svenska-redovisning, så himla skönt va! Och påväg hem svängde jag in i bibblan och lämna tillbaka typ 10 böcker vilket ockå va väldigt skönt! Det ända som återstår är Företagsekonomi-provet imorgon! Imon är förresten min sista skoldag wuhu :D En hård skoldag är det dock..Egentligen har vi sovmorgon till halv 1 imorgon, frivillig Retorik, men jag ska dit ändå! Och göra klart vårt Obama-talet-analys hehe..Så ja, 2 saker kvar..Men Obama-grejsen ska nog gå ganska lätt och smärtfritt =)

Nu ska jag äta mos med köttbullar tills jag spricker sen ska jag ligga här och plugga tills ögonen svider (vilket dom gör redan nu :S) Tror nog det blir a looot of coffe tonight :( Men imorgon efter skolan ska det fanimej firas att allt är över! Då ska jag förresten träffa på Natascha också, ska bli skojsigt =)

Nej nu vill magen ha mat! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: