Gona

Hemma-spa!

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Jag tigger stryk. Klär på mig tjockt och varmt stoppar kameran i fickan sätter in hörlurarna i öronen och ger mig iväg, solnedgång åååh, tar fram min kamera för o klicka en bild....tut-tut-tut BYT BATTERI.....hahaha kill me, jag är så klantig!!
Så fin solnedång, klicka kort med mina ögon istället så nu finns dom i mitt huvud iallafall..jag önskar dom uppfann det som jag och Sanet ofta pratar om..bluetooth från hjärnan till datan..då kan man överföra konversationer, bilder, tankar ALLT MÖJLIGT! Skulle inte det vara typ underbart!? Haha I'm such a teknikfreak..Jaja iallafall, här hemma möttes jag av nygräddade pannkakor - mums! Så nu har jag ätit mig mätt och sitter här, tänkte strax börja med mitt lilla hemma-spa..Har tänkt att noppra ögonbrynen, fixa naglarna, hårinpackning, kroppspeeling och ansiktsmask...ja, här blir det hela köret! Juste, fotbad också, pappa har köpt en sån där grejs you know hehe..tar in kameran på laddning nu så jag kan ta lite bilder! Tänkte starta nu med en gång så vi hörs sen babes!
När jag är klar kommer tipsen jag prata om tidigare och nytt i garderoben

BISES ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: