Gona

Hemma =)

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Helluuuu my bitchezzz hehe :D
Kom hem för en stund sen..ja, jag va ute och shoppa själv! Jag tycker det är askul och vandra omkring där med musiken i öronen och få gå in på vilka affärer man vill och kunna ta sin tid! Dessutom är det extra kul och gå omkring här eftersom man känner sig så himla snygg! Alla klär sig såååå goddamn fult! Bara dom här äckligt rika här klär sig snygg..vilket fick mig och tänka att Man behöver inte vara äckligt rik för att vara vrålsnygg - vilket jag så fint bevisar för Schweiz ;) haha..

Nej men när jag gick iväg till stan så var det så mysigt!! Jul i Göteborg? No thanx..Jul i NY? Oh yeah..men jul i Schweiz är ändå underbar! Det är så fint här..Jag har kommit till klockornas/chokladernas/bankernas land, den saken är iallafall definitivt säker, fast det visste jag ju redan :P
Idag köpte jag skorna igen, alltså dom som jag köpte i förrigår, med en sån här liten ullremsa? Det gjorde jag för att här hitta jag min storlek! Känns dunderbra att nu passar dom perfekt! Köpte även ett till par skor..jo ja skäms faktist, men ja kunde inte låta bli! som var så söta och snygga på samma gång att dom var bara tvuugna att åka med ner i påsen MEN är dock inte säker på om dom ska ända med till Sverige..kändes lite obekväma så jag får se!

Juste, glömde berätta om hur jag gjorde bort mig igår! Vi satt vid vår gate och väntade på få komma in i flygplanet, så vi satt där och pratar och så vänder sig en zigenare om och bara glor på mig, hela familjen va sådär mörka zigenare, inget emot det men hon glodde som en idiot! Sen började hennes pappa också glo på mig and I was like "Vafan glor hon här zigenaren på?" på albanska då alltså..några sekunder senare frågar hon min mamma också på albanska "Är ni albaner?" Jag höll på att dööööö, det var så skämmigt, jag bara tittade bort hela tiden och låtsades som ingenting!! Det värsta var att när vi var framme vid Köpenhamn så kunde dom inte hitta sitt flyg så dom frågade min mamma om hjälp o mamma ska alltid vara så himla hjälpsam så vi var tvungen och släpas runt med ett gäng zigenare på flygplatsen! Om dom vorre fräscha zigenare - I don't mind..men vafan! Smutsigt hår, äckliga kläder? Vart är ni påväg människor? Och dessutom började dom prata zigenska högt med varandra efter ett tag..Undrar hur dom lärt sig albanska? Jaja, det var iallafall liiiite pinsamt haha..

Håll utkik för snart kommer bilder på dagens shopping! Nu måste jag packa upp alla mina kläder!

Hörs senare, kisssssss =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: