Gona

Härlig kväll..

Kategori: Allmänt

Åh va härligt..känner mig på topphumör! Allt verkar gå bra idag ju! Hoppas veckan fortsätter såhär! Imon jobbar jag från 2 till 9!!!!!! Men ska ha med mig lite grejer som vanligtvis håller mig pigg o glad så det ska nog gå bra!

Fick ett medelande från Nina där hon berätta att hon nu bestämt sig - hon ska fira sin födelsedag! Så på fredag när min älskling blir 17 år så ska vi till henne o fira! Ser fram emot det, älskar att planera in roliga grejer o göra till helgen tidigt på veckan, då känns det bra för man har någonting kul att längta till och då går dagarna i skolan fortfare o bättre!

Snart är det ju jullov också wuhu! och om 2 veckor och 2 dagar åker jag..gud va jag har längtat..3 stressfria veckor i en underbar stad fylld med choklad, shopping och glädje - det ska bli underbart!

Nu ska jag fixa sån där god cappuccino med choklad-smak till oss..kan ju inte somna utan våra dagliga "samlings-stunder" mamma syrran & jag hehe..
Därefter ska jag fixa med lite kablar i mitt rum för datorn och sen ska jag sova! Ska försöka sova ganska tidigt även fast jag inte måste upp förrens kl 1 typ..känner att jag vill sova ut!

Så jag säger godnatt nu kära läsare! I'll hope you'll be back tomorrow!! KISS KISS

Kommentarer

  • sara säger:

    AHAHAHA eller hur, åh nu blir jag arg att det ska behöva vara så!





    HAHAHA alltså verkligen, det är en härlig dröm men hemsk för jag vet att det inte kommer slås in..



    Annars vad hittar du på?

    2008-12-02 | 23:25:39
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: