Gona

Har min blogg förändrats?

Kategori: Allmänt

Mariama sa någonting till mig idag..hon sa att min blogg har förändrats..Förut pratade jag alltid om mig själv och mina vänner men att jag numera bara pratar om mode..kläder och skor you know..hon tyckte alltså det förstnämnda var mer intressant, men då fick hon som svar att jag kan ju inte bara skriva om mig själv hela tiden, då skulle jag ju framstå som värsta egotrippade bitchen!? Och är det inte så? Jag skulle inte vilja läsa en blogg där någon hela tiden pratar om sig själv, det är ju roligare med lite klädtips och musik och sånt you know..eller vad tycker ni? Tycker ni som min vän Maia att det är roligare med en mer personlig blogg eller att det är roligare med en mer "ytlig" blogg där man pratar mycket om bl.a mode?
 I wanna know så jag vet vad jag ska skriva mer om så ni verkligen trivs och kommer tillbaka dag efter dag :)

ah iallafall..om ni undrar vad jag gör så är det plugget som torterar mig..Min hjärna är fylld med ord och fraser man använde för hundratals år sedan..om ändå viktigare saker fastna i hjärnan så lätt..nä, det är inte lätt när det är svårt!
Nu ska jag tillbaka till mina böcker, ska läsa ut två st böcker idag, ska nog gå bra =)
Men utan min älskling så funkar ju ingenting..
 
Hur skulle jag överlevt om vi inte hade choklad i vår värld? Nej ush vill inte ens tänka tanken! I love it!


Hörs sen lovers! KISS

Kommentarer

  • Jaana säger:

    Känns som att det ligger lite off, jag vill hellre gå centralt. :) Annars så var det få behöriga lärare verkade det som. Å andra sidan har ni finaste lokalerna ever och det verkar vara en bra skola i allmänhet. ^^

    samsam :) vilken linje går du?

    2008-12-11 | 21:24:13
    Bloggadress: http://jaanas.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    JAAA, FYFAN!! hahaha vill resa fram i tiden om en manad haha

    2008-12-11 | 22:35:52
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/
  • Besarta säger:

    Jag tycker att det du skriver låter väldigt intresant, vet inte vad du skrev om innan men jag har läst din blogg i flera veckor nu och jag gillar din blogg,verkligen..Läser din blogg mer än vad jag läser kenzas:D

    2008-12-12 | 13:22:06
  • GONA säger:

    SV Besarta: Åh!! Det värmer verkligen! Sånt blir man verkligen glad av o höra! Tack så jättemkt söta du!! puss

    2008-12-12 | 16:50:32
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: