Gona

Gratis linser people?

Kategori: Allmänt

Jag har upptäckt en really good thing! Har ni varit aktiva bloggare i över två månader? GREAT - Då får ni gratis linser!

Det ända du behöver göra är att länka till/skriva om dom i din blogg!
www.fargadelinser.com
Obs!
Är du under 18 år måste du ha du ha målsmans godkännande för att använda linser.
Enbart bloggar som varit aktiva mer än två månader.

Gör så här
1. Skriv ett eget inlägg om Färgade linser på din blogg och lägg upp en länk till www.fargadelinser.com.
2. Maila länken till din blogg och ditt namn samt adress till: [email protected]
3. I mailet skriver du också exakt vilka linser du vill ha. Gäller enbart Freshlook månadslinser utan styrka.

Så enkelt är det!

Hur gött är inte det? Jag tänkte välja ut ett par gråa till min kära syster som en liten present!





PUSS!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Godmorning baby.



    Gona jag har alltid velat ha linser, men är det verkligen gratis nu :O? seriöst för då är jag på jakt efter detta haha

    2008-12-15 | 10:39:25
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/
  • sara säger:

    Gona hur skriver målsman då, ska han/hon bara skriva person nr och säga att han är över 18 eller ?

    2008-12-15 | 11:22:51
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: