Gona

Godnatt!

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Skön och lugnande söndag..bra dag helt enkelt, dock lite tråkig..Nu kanske den blir lite roligare eftersom broshan har laddat ner lite filmer som vi tänkte titta på nu..pappa och lillebror har gått och lagt sig (konstigt nog) och mamma kommer antagligen ligga och läsa tidningar som vanligt så det blir bara jag och broshan..+ film, popcorn, ice tea och choklad..åh jag älskar lov.

Jag har varit riktigt grym med uppdateringarna med tanke på att jag ändå befinner mig i ett annat land? Bra, dåligt? Jag skulle kalla det no life haha..ne men finns inte så mycket att göra ännu ju =)

Nu säger jag godnatt mina vänner, sov sött! Love you, kiss!

Kommentarer

  • dijana säger:

    japp tur har du :) ibland är det roligast för oss när mammorna är rastlösa.

    2008-12-22 | 02:27:21
    Bloggadress: http://diijanapoljic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: