Gona

Godmorgon =)

Kategori: Schweiz vinter 08/09

GODMORGNING PEOPLE!!
Underbar morgon? yeah..vaknade runt 1 utav att pappa öppnade persiennern och solen sken in rakt i mina ögon, visst är det nog det härligaste sättet att bli väckt på? När man har sovit ut iallafall då hehe..Nu tänkte jag gå upp och dra igång med en riktigt feeet frukost! Mumsans =) Och idag hade jag ju tänkt att dra in till stan..så kom jag på, det kommer säkert vara proppfyllt av stressade människor!! Men who gives a damn haha jag ska dit ändå! Hoppas inte någon knuffar ner bara, mig eftersom jag ska ha mina nya höga boots idag haha ;P

Fanfanfan...saknar mina geeks, hade precis en sån där konversation på msn där man bjuder in och man kan vara flera stycken, och då insåg jag att jag verkligen saknar dom! Sjukt egentligen eftersom det bara gått 4 dagar men tror det är det där att man är så långt ifrån så det blir bara för mycket haha! Nej men snart, om 18 dagar får jag träffa mina chicks again ;D

Nu ska jag ta på mig, äta frukost and them I'm out!

KISSKISS

Kommentarer

  • Nina säger:

    ja klart! haha :D

    våra biljetter äääär ute babe! haha och vrf sa du inte att du boka med mitt namn hahahah jag stod där o ba aa marigona..hon ba nej..ja ba jo M-A-R-I-G-O-N-A sen hon ba NEJ...ja ba, aha nina elr? hon ba aa HAHAH

    2008-12-22 | 17:46:43
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/

Kommentera inlägget här: