Gona

Godmorgon!

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Godmorgon! Ja, jag säger godmorgon, eftersom det inte var så länge sen jag vakna :P
Med tanke på hur länge jag sover ut här så märker jag hur mycket jag behövde detta lov..därför ska jag fanimej njuta av det! Synd att jag måste plugga också..bajs =( Men det ordnar sig nog..
Vaknade iallafall för ungefär en timma sedan och hoppade rakt in i badet och har legat där i en timma ungefär, nu sitter jag här insmörjd och glad haha..väntar på att mamma ska komma hem med frukost! Frukost är verkligen dagens höjdpunkt här..så himla gott!
Känner verkligen inte för o gå ut idag, vill bara ligga hemma o vila MEN känner ändå att eftersom ALLTING är stängd här på söndagar (imorgon) så vill jag ändå uttnyttja denna lördag och istället stanna hemma o vila imon? hehe mitt dilemma..äh får se hur det blir, hör av mig senare!

Nu är mamma hemma! PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: