Gona

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Heeeeeeej! & förlåt!! I know, sämsta uppdateringen men här kommer en sammanfattning av min dag så kanske ni förstår!

Jag somnade runt 3 igår och bestämde mig för att vakna kl 6 för att träna på mitt tal inför morgondagen (idag)..istället vaknade lilla jag 10!!! Nice va? Sprang typ till skolan för o hinna med Retoriken..var så himla nervös konstigt nog, brukar inte va så nervös alls annars, men nu fan! Höll talet, kändes som det inte gick så bra men när jag efteråt stötte på min lärare i korridoren fick jag en massa beröm och då blev jag glad! Sen hade vi Företagsekonomi B där vi gjorde klart ett arbete som ska in nästa vecka! Fan va gött det känns att vi blev klara en vecka i förväg! Efter det skulle jag & Shabbu ha exinamations-test i engelska (efter skoltid) och det gick asbra! Vår engelska flöt verkligen på! & vid dagens slut kändes det underbart att ha fått så mycket avklarat! Nu har jag bara Företagsekonomi B-provet och förberedning inför ett fest-tal till Retoriken sen är vi klara för det här året :D Eller just det, analys av Obama-talet också ja! Ska försöka börja lite smått på den idag! Nåväl, efter det gick vi ner och sola, jag, Shabbu & Donja..

Sedan insåg jag att jag inte hinner hem innan jobbet så vi köpte varsin baguett och begav oss in mot stan, där mötte jag & Shabbu upp Nina och vi gick runt en stund på stan..då hitta jag någonting som fick mig och le stort..nämligen den här..

Kalender med min make på varje månad!! Ni kan ju kanske gissa på att den självklart fick följa med hem!!
Sen gick jag iallafall till jobbet, helt död och det var OK, fast jag räknade såklart minuterna haha..efter jobbet kom Shabbu och hennes kusin och hämta mig med bil (Tack baby!) och vi blev hemkörda, sen följde jag med Shabbu hem och fick världens sötaste muggar som hon hade köpt till mig..hon är så söt! Tack ännu en gång Shab! Iallafall haha efter det gick vi förbi Mirna när vi skulle byta lite grejer o så hehe o slutligen till mig! Sen fick Shabbu säga hej då..Yeah, hon åker till L.A imorgon!!!! Gissa om jag är avundsjuk???? Livet är orättvist haha men Shabbu, jag hoppas att du har sjuuuuuukt kul och hälsa syrran med en big hug från mig & we will miss yooooou!!

Söta or what?

När jag kom hem för någon timme sedan så åt jag världens godaste pizza (mammas hemmalagade såklart!) och nu sitter jag här! Fast mamma tycker att jag ska lägga mig tidigt idag eftersom hon tycker jag ser trött ut hehe..fan va jag är shoppingsugen nu alltså! Nej fan nu är det 8 dagar kvar tills jag kan börja tömma mitt konto!!

Nu tänkte jag börja lite smått med Obama-talet som sagt och sedan blir det sleep, sweet sleep hihi =)
Godnatt babes!!
KISS

Kommentarer

  • H säger:

    Hej! Hoppas allt e bra. Är den där "sol-produkten" bra?

    2008-12-10 | 17:26:23
    Bloggadress: http://dulcee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: