Gona

Fransk frukost

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Goddag mina kära vänner i Sverige! Hur har ni det? Regnar det som vanligt eller =/? Här är det faktist lite kyligt men inge regn på sikt och man KAN bära solisar om man så vill...vilken tur att jag tog med mig mina!

Satt uppe till 3-4 igår och hade diskussioner med pappa och mamma, det var så skönt för man kom verkligen varan närmare..Då kom jag också på hur mycket jag saknar min morbror Bekim, eller snarare min bror! Han åkte iväg för några veckor sen till Kosovo och även fast han inte brukar va hemma särkilt ofta så saknar man honom ändå otroligt mycket när han drar iväg! Tänkte tillänga ett inlägg till honom senare!

Iallafall, vaknade runt 12 av en himmelsk doft! Mamma hade lagat frukost, allt från ägg och baguetter till prinskorvar och juice..muuuuums! Älskar det här landet..Efter frukosten tog jag en dusch och tralla iväg med mamma till Coop, påvägen gick vi in till en av våra favorit second-hand butiker och där fynda jag lite grejer, niice ;D Visar bild på det senare!

Nu tänkte jag byta om och dra in mot stan, behöver checka in ett par i skor i H&M, sen blir det hem och nanna! Är så himla trött!!



BTW. PEOPLE, JAG KAN INTE SVARA PÅ ERA SMS!! Ska få ett nytt schweiziskt kort snart I think, då bodde det gå men tills dess så kan jag alltså INTE svara, men tack för era söta sms!! Love you guys!

XOXO

Kommentarer

  • N A T A S C H A säger:

    Älskling du vet redan vem ...

    Men snälla kolla hon som kopierar hela din blogg med allt .. har kopierat ännu mer ... garvar sönder mig .. jaja finns bara en gona endå ;)



    TE DUA (L)

    2008-12-19 | 15:36:34
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/
  • SARAH säger:

    Hejsan!

    Jag har en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja att du svarade på:)

    Intressant blogg föresten!:)

    Kram Sarah

    2008-12-19 | 22:50:02
    Bloggadress: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: