Gona

Företagsekonomi B

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Ja, morgon..jag vakna faktist inte för så länge sen och ni fattar inte hur skönt det var o få sova uuuuut!! I really needed that!
Idag hade vi tänkt dra in till stan, jag & mamsen men tyvärr hade vi fått en oväntad gäst här hemma som inte verkar vilja gå hem snart..så det får bli en annan dag! Jag jobbar om 3 timmar gahh orkar inte idag faktist..får se om jag orkar senare annars tar jag fan o sjukanmäler mig hihi..Idag måste jag P.L.U.G.G.A!! Har prov på 5 kapitel(!!!!!) på Företagsekonomi B nästa vecka!! Kill me slowly =) Men jag gillar ändå ekonomi så det är inte sååå farligt, om det hade vart samhäll eller historia däremot DÅÅ skulle det va tunga grejer det här! Ska försöka gå igenom kap 5 & 6 idag så jag kan dom helt! Det är dagens mål :D
Nu tänkte jag fixa ihop lite gröt, fan va jag älskar gröt alltså! So long lovers, hörs senare! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: