Gona

Föräldrar-möte

Kategori: Allmänt

Hej!
När jag va påväg till skolan idag med Shabbu & Mirna så blev jag påmind att det är idag vi har föräldrar-möte!! PANIK! Hade totalt glömt bort så ja var tvungen och ringa dit o fixa så jag jobbar av tiden imon istället o så ringa o påminna mamma också! Så kl 6-8 ska vi va i skolan allihoppa med våra föräldrar =)
Jag kom hem för en stund sen, var & fika med Shabbu där vi fick lite plugg gjort o tjöta en massa, dt va mysigt!
Har inte så mycket mer att säga faktist, ganska långtråkig dag! Nu ska jag klä på mig och så och ikväll blir det lite plugg om jag kan komma igång!

Hörs ikväll! Puss!

Kommentarer

  • sara säger:

    Hahahaa, fick sån bild framför mig då man sitter och verkligen försöker gråta men det funkar ej, så fult ändå haha!Jag brukar bara gråta till sånna riktigt sorgliga filmer.



    Men fan vad nice, man känner på sig verkligen att det är house du brinner för!



    Alltså haha, ja det är faktiskt skämmigt men roligt, orkar inte bry mig så jätte mycket men klart man vill få igång läsarna med att skriva en komentar, så det var därför jag gjorde det på din! Men det är faktiskt irriterande, det hemska är att varje gång jag skriver en fråga i min blogg, så vet jag att ingen kommer svara något, sjukt att man redan vet svaret haha!







    2008-12-02 | 18:09:36
    Bloggadress: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: