Gona

;D

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Heej! Hur màr ni idag? Själv màr jag underbart, känns nästan som det är jag som fyller àr idag istället för Mirna haha, men nej, imorgon är min dag =) Igàr blev det ganska sent, vi gick och la oss runt 4, làg och vred och vände mig i sängen tills jag somna, kommer ha stora problem när jag kommer hem och màste sova innan 12!
Iallafall, igàr blev det vattenpipa och tjöt sen hade mamma lagat äppelpaj sà vi àt och titta pà albansk komedi, senare titta vi pà Tratior, asbra film och drack te och àt popcorn, sen tjöta vi som vanligt igen hehe..idag vakna jag runt 2-3 och va lagom seg, fixade mig och gick iväg till stan med mamma och syrran, fick lite shoppat, en söt prickig kjol fràn second hand och lösnaglar fràn H&M, har velat testa dom ett tag nu, tog nàgra med lite diskretare färg, tycker sànna där extrem french manikyr ser lite för porrigt ut haha, sà dom jag köpte va lagom, fàr se om dom sitter bra bara! Nu ska vi strax iväg och sola, vi vill va bruna och fina inför festen den första januari =)

Nu màste jag dra! Glöm inte gratta mig imon hihi pussss

Kommentarer

  • Fierza säger:

    Haha jag bor i Partille.. Jaaa, hahaha vart såg du den bilden??

    Känner du Albina då??

    2008-12-29 | 21:46:41
    Bloggadress: http://fierza.blogg.se/
  • nela säger:

    hej =) jag menade ulqin, 2006 =)

    jag var mycket vid den "tjejstranden" dock...avslappnat och NAKET! hahaha. usch =)

    2008-12-29 | 22:10:02
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/
  • Anonym säger:

    va?! ska du gå på skola i usa? skojar du med mig? :|

    2008-12-29 | 23:55:40
    Bloggadress: http://egy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: