Gona

Bra dag =)

Kategori: Allmänt

God eftermiddag!

Blev en massa ändrade planer under dagen..jag var på utbildningen som fick väldigt fort, vi skippade Hard Rock för att gå o bowla någon kväll nån gång & skönt var det för jag skulle stressa ihjäl mig annars..Innan utbildningen sprang jag runt på stan och köpte julklappar, och för att undvika pinsamheten att stiga in i konferansrummet - sen och med massa stora påsar i handen så låste jag in dom i Hemköp i stan. Efter utbildning tänkte jag att jag tränar då istället så hinner jag till hemspråken, så in o gymma i en timma.
Idag blev det ben och mage jag träna.
10 min - Cykla
10 min - Benpress (vettefan va den heter)
10 min - Vikt med fokus på mage (maskin)
10 min -  Vikt med fokus på magen, sidorna (maskin)
20 min -Rullbandet
& så streching!


Min första banan på typ 5 år? Hatar bananer, men försöker tvinga i mig dom nu.

Efter det sprang jag in till hemköp och tog mina grejer, var tvungen och hinna hem o lämna allt innan hemspråken ju. Men när jag kom hem så sa mamma, men vafan sluta stressa varför ska du gå till hemspråken? Skit i den! Och det var exakt vad jag behövde, någon som sa till mig att sluta stressa och skita i det.
Haha så nu satte jag mig framför datorn istället. Mamma gick över till Bekims lägenhet, där skulle hon och min andra morbror laga en nyttig middag, dom har nämligen börjat bli nyttiga och hälsosamma! Duktigt, men jag som hatar grönsaker blev inte så värst intresserad så jag stanna hemma! Nu tänkte jag ta en dusch och sen laga middag, ja, ni läste rätt! Jag hade faktist tänkt och fixa ihop någonting, orkar inte äta mackor till middag ju! Pasta hade jag tänkt..med någon sås..kan man äta det bara så? Måste man ha typ kyckling eller nånting med?..för det vet jag ju inte hur man lagar till ju??... Äh det löser sig nog, nu väntar duschen!

Hörs senare! Pusspuss


Julklappar! Nu har jag bara pappa & storebror kvar..Vad som finns i H&M-påsen visar jag ikväll, för dt var till mig hehe :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: