Gona

Bojkotta fjortis-festerna!

Kategori: Allmänt

Måste bara få säga..Ni som bor i Göteborg, har ni vart i Nordstan på sistone? Herre min gud, gå inte dit! Det är tydligen någon fjortis-fest på G för det är fjortisar ööööverallt med stora planscher som ställer sig framför dig mitt i stan och frågar "Är du över 15 år?" så f*cking fula! Ursäkta språket men vafan lägg ner!! Det kom fram några stycken idag som man bara ignonera men så kom det fram en kaxig liten skitunge som ba "HALLÅ ÄR NI ÖVER 15?" alla tre svara lika snabbt "NEJ!" och fortsatte gå.."Hur gamla är ni då!?" , frågade hon vi ba "12", "13" nånting sånt haha o dom roppa efter oss "MEN NI KOMMER IN ÄNDÅ!!!" "TA DEN BARA JÄVLA ..." Vi hörde inte rikigt vad hon sa, så Shabbu vände sig om o ba "Ursäkta!? Va sa du?" och hon bara mumla någonting haha det var så kul, Shabbu förklara för dumhuvudet att hon har absolut INGEN rätt att skrika på oss för att vi inte vill gå på någon jävla fjortisfest and she was like "aa men varför sa ni inte från början" ÖÖÖÖÖÖÖH?? Jag tror fan inte vi ser ut som tolvåringar eller? Nej fyfan va skrattretande det var!! Var bara tvungen och dela med mig av det..Snälla människor bojkotta alla dessa club fashionpassion och get wet shit, hur gamla är ni egentligen? Det börjar bli liiiiite pinsamt!!

Haha nej fan nu ska jag inte bli arg över det, nu kommer broshans kompis Nikola över för o sova över så det blir förmodligen film om inte dom geeksen ska sova tidigt hehe :P

Godnatt igen hihi =) PUSS!

Kommentarer

  • dijanapoljic säger:

    hahah jag ska faktist jobba på get wet det är kul och titta på hur fjortisar beter sig och jämnföra hur vi var men jag är inte fjortis för att jag ska jobba :p

    2008-12-10 | 01:11:56
    Bloggadress: http://diijanapoljic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: