Gona

BEYONCÉ!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! aa jag mår bra ni mår bra men VETNI VAD? Har ni hört? Beyoncé is comming to sweeeeeeden :D I just have to go! Skicka ett massmedelande till mina flickor direkt "BEYONCÉ I SCANDINAVIUM DEN 11 MAJ. NÅGON SOM ÄR PÅ!?" som vanligt så visste jag att Nina kommer svara eftermiddag (hon svarar konstigt nog alltid efter fleeera timmar när hon är i skolan) Mirna skulle komma med tråkigt svar det visste jag också hahaha "Min syster haha" men självklart visste jag va jag skulle få för svar av Itman och Tara "JAG JAG JAG JAG JAG" & "JAA!!!" Hahaha sköningar! Nej men jag tror seriöst det blir av! Det måste fan det, I mean it's fucking Beyoncé vafan!!! Problemet är bara att jag inte fattar om biljetterna redan har släppts ut och är utsålda eftersom man inte kan klicka "Köp" på ticnet :S Hoppas iallafall att dom inte släppts ut ännu!!
Skulle ju på vollybollyn men vakna sent! Väcktes av ett telefonsamtal från Natascha kl 10 (Då jag skulle VARA där!) så ja ni förstår..på telefon stod iallafall Natascha bara och garva och nyvakna jag var ganska borta haha, vi tjöta iallafall en stund och jag tror också hon är på med Beyonce! Fan va kul ändå om alla är på och samlade där :D!

Nu måste jag äta, är såååå himla hungrig! Förresten, efter lite fix och trix vet jag exakt vad jag ska köpa till min syster idag! Hon fyller inte år förrens 13 januari men den här grejen kan inte vänta! Hon kommer älska den =)

Hörs sen babes! PUSS



Vem vill missa och se en av världens vackraste kvinnor LIVE liksom? Not me, that's fo sure!

Kommentarer

  • malin! säger:

    biljetterna släpps imorgon, och eftersom det är i scandinvaium så blir det nog inte utsålt, eftersom hon även spelar i sthlm två dagar efteråt :)

    2008-12-17 | 12:21:45
  • GONA säger:

    SV Malin: Ja, ja fick höra det! Tack så mycket!

    2008-12-17 | 14:03:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • N A T A S C H A säger:

    TYYYYYYYYYST GÖR INTE FÖR MYCKET REKLAM DÅ FINNS DE INGA BILJETTER KVAR EGOT TALAR HAHHAHHAHAHAH MEN VAFAN SKRIV TYP ATT ANGETA JÖNSSON KMR ELR NGT :S !!







    LOVE ;)

    2008-12-17 | 17:44:24
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: