Gona

300:de inlägg - Fjortisbild!

Kategori: Allmänt

Såg precis att det här inlägget blir mitt 300:de inlägg! Coolt ;D
I samband med det tänkte jag kolla igenom min dator och ladda upp den äldsta bilden jag har av min fjortis-period haha, anledningen är att när jag fick den här (vår gamla dator) i mitt rum och kollade på mina bildmappar insåg jag att sist den här datorns internet funktionerade så var jag en fjortis på heltid haha! Fyfan ni ska se alltså..vissa mappar heter typ "Bilder påå määy" , "Dagar med vännooRna" , "SääääLeen" osv..ja ni förstår nog, pinsamt!

Så iallafall här kommer den äldsta bilden (som jag har kvar) av min fJoRtIiIiS-period hahaha..


Den här var döpt till "AngeeL"..jag trodde nog att jag var en ängel då..hahaha herre min gud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: